faller mig i smaken,

Måste bara säga att Karl Pilkington är en av världens skönaste män just nu. SÅ JÄVLA ROLIG!
Han syns i programmet "An idiot abroad/ En idiot på resa" på måndagar i 1:an. Och jag viker mig av skratt nästan hela programtiden för att han är så jävla bitter och det är det som är så roligt!

Jag kan vara bitter och negativ, men han är fan dubbelt upp och dessutom blir allt han säger roligt.
Så just nu är han min idol, måste lära mig att vara bitter på ett roligt sätt ^^

Jaja, ville bara säga det.
Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Rebecha

http://www.youtube.com/watch?v=zjT0D0cWbbE



Måste säga att jag älskar "The Ricky Gervais Show" Bara för att han har ett så "annorlunda" sätt att tänka :P plus att han blir så mobbad ^^.

Svar: Jag också! Han är så söt ^^
emma.

2012-06-15 @ 11:31:12
URL: http://queenofweirdness.blogspot.se/
Postat av: Carro( syrran)

Helt jävla underbar! Men han fattar inte själv hur stört skön han är:-) haha Men jag tror det är repriser va?? pöss

2012-06-15 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0