Can you blow my whistle baby,

Vad menar Flo Rida med det?!
Sitter och visslar med i låten och tycker att den är ganska så svängig och trevlig. (Alla som känner mig vet ju at jag är anti ny musik och gillar mest musik som är gjord från 50-80 talet typ. Ska tillägga att jag kan tycka nya låtar och band är bra, men dom håller inte i längden. Inte ofta iallafall, men undantag finns )
Men så kom jag och tänka på texten. Är det snusk han sjunger om månne?

Jaja..
Idag har jag ränt på stan, lämnade tillbaka lite böcker jag lånade för några veckor.
Lucas rev ju sönder en sida i en Alfons bok, trodde jag skulle skämma ögonen ur mig när jag berättade det för en som jobbade i receptionen. Men hon var jätte tillmötesgående och förstående och sa att det inte gjorde något, puh!

Efter bibblan gick jag och lämnade in min telefon på telenor, den har ju krånglat en massa fram och tillbaka. Och jag har dragit mig för att lämna in den, den betyder mycket för mig och Lucas, haha!
Men nu var det dags iallafall, så nu har jag en stenklump med lite knappar på som jag fick låna under tiden. Alltså den var nog super modern för ca 10 år sedan, haha! (Dock har jag alltid haft gamla mobiler typ, har aldrig prioriterat teknik direkt, men sen så proppsade Johan att jag skulle ha en ny och ja, efter att jag skaffade det så blev jag lite frälst).
När jag hade lämnat in telefonen så stack jag till hemköp för att köpa lite grejer till huliganen, han har vart konstant lös i magen sedan i söndags (då bajsade han 12!!! gånger) och sen har det lugnat ner sig lite, men inte helt. Har försökt mata honom med ris och okryddad kyckling och annan "snäll" mat, men det vägrar han äta. Majsvälling går ner iallafall. Så nu köpte jag morotspuré och blåbärspuré, då det tydligen ska ha lite hårdnande effekt på bajjet, någon annan som har mer tips på vad jag kan ge? Börjar bli lite tröttsamt att behöva gå upp senast klockan sex på morgonen för att byta bajsblöja och sen hålla på och byta hela dagen typ.
Han är förövrigt pigg annars, bara att han skiter som en ko.

Lucas somnade i vagnen och då passade jag på att kolla lite på stan, annars hade det aldrig gått.
Jag hittade massa fint, älskar sommarkläder, men ändå slutade med att jag kom hem med 5 par strumpor, 1 par shorts och 3 tröjor till Lucas och INGET till mig. Fan att det alltid ska bli så! :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe i fred och käka en kaka och samtidigt njuta av lugnet innan huliganen vaknar igen.



I brist på nya bilder, lägger jag upp en bild på Lucas födelsedagstårta som jag kämpade med.
Lager av sockerkaka, vaniljkesella,chokladmousse, blåbärsgrädde, marsipan, sugarpaste och lite fantasi är receptet på denna. Jag är som sagt as dålig på pyssel & detaljer, men Lucas gillade den och det är ju huvudsaken :)



Kommentarer
Postat av: Rebecha

Tårtan vart ju jätte snygg =).

2012-06-13 @ 12:53:21
URL: http:///queenofweirdness.blogspot.se/
Postat av: Aaron

Looked good to me!

Svar: Thanks! :)
emma.

2012-07-01 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0