mittiveckan,

Håller på och gör lite lunch till lilleman medan han sover och nu medan maten kokar passar jag på att blogga eftersom det inte blev något inlägg igår.

Igår så klippte jag mig, typ första gången på 6 månader. SÅ det var inte en dag för sent!
Jennie fick passa Lucas under tiden hans mami fick bli lite ompysslad i burret.
Gjorde ingen speciell frilla direkt, har kvar längden men klippte upp den en del och tunnade ut det massa med. Frisören tyckte jag hade för mycket hår, och nu har jag ändå hur tunt som helst eftersom jag har tappat så mycket pga amningen :P
Blev helt okej iallafall. Nu ska jag bara orka färga håret någon dag också. Måste ha tillbaka mitt mörka hår igen, pallar inte med detta röd/bruna. Tycker inte jag passar i såhär ljust hår, är för varma toner liksom.
När jag var färdig hos frissan, så fikade jag & Jennie lite, ja Lucas också såklart :)
Sen satt vi och snacka om allt mellan himmel & jord innan vi bestämde oss för att gå ut och gå en sväng.
Tror ni inte min hund sätter sig och skiter löst mitt inne i stan då, så han fick massa baj i pälsen.
Måttligt pinsamt! Som tur var så höll jennie i kopplet, så då fick folk tro att det var hon som ägde den misskötta hunden ;)
Sen på eftermiddagen när hon hade gått hem till sig gjorde jag inte mer än att tvätta och laga mat, gjorde kotlett med potatis och trattkantarellsås och kokta grönsaker till. GOTT!

Idag blir det besök ner till BVC. Först ska lilleman vägas & mätas och sen blir det föräldragrupp.
Och efter det ska vi gå och prova ut en nu bilbarnsstol på babyproffsen.
Så ja, det är dagens bestyr det!

En vän på facebook la upp denna på sin sida och nu är jag helt beroende av denna covern av Gotye's  fantastiska "Somebody I used to know."

Hur duktiga är dom inte!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0