Slut på sommaruppehåll,

I'M BACK!

Jag har haft sommaruppehåll från bloggen, men nu när semestern är slut, vårt så kallade "sommarväder" känns som höstväder och allt börjar återgå till sin vanliga vardag helt enkelt så är det lika bra att börja blogga igen :)

Har haft en 4 supermysiga veckor ihop med min lilla familj. Lucas har fått mycket egentid med både sina mor & farföräldrar och jag & Johan har fått spendera mycket tid på tu man hand också. Vi har vart ett par och inte bara mamma & pappa!
Bäst var vår mina road trip till bohuslän där vi kollade på hällristningar, kollade in djuren på Nordens ark samt sov på hotell och åt gott i Uddevalla, Eldkvarn spelningen ute på Tylösand med underbart väder och litta fylla och SJÄLVKLART Bruce Springsteen konserten på ullevi! Kommer bära med mig dessa upplevelser för evigt <3

På måndag börjar lilleman sin inskolning på dagis, ska bli skönt för oss båda tror jag. Men egentligen, vad fan hände där?!
Hur snabbt har inte tiden gått egentligen.. Förra året sög han på mina tuttar som en besatt och kunde enbart skratta och nu springer han omkring som en huligan här hemma och är allmänt vild men ganska så söt också såklart. Men. Det jag vill komma till är; Vad fort tiden har gått, helt sinnes verkligen.

Jag håller förövrigt på att söka jobb som en galning, ett deltidsjobb vill jag ha. Vill inte jobba heltid nu detta första halv året iallafall. Vill inte ha Lucas på dagis alla dagar i veckan nu i början, tycker han är lite för liten för det än.
Men, jag tar det arbete som erbjuds egentligen. Känner ni någon som har ett deltids/extrajobb i Halmstad så hotja till, cause i need it!

Förövrigt så ligger Lucas ute i vagnen på altanen och sover och jag har hunnit med att både laga lunch till honom och bakat bananacake :) Så tänkte bara slänga in en tvätt och sen kolla på det senaste avsnittet av True blood innan han vaknar ^^

Smell ya laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0