proud,

Åååh, vilken stolt mamma jag är!
Lucas har överraskat mig totalt!

Dels så var det häromdagen när han såg att jag stod och lagade mat, så sa han:
- ÄTA!
- Ja, vi ska äta detta sen sa jag då.
- Äta?..

Sen så sa han likadant när han pillade i Harrys matskål, varpå jag sa:
-AJAJAJ Lucas, pilla inte där!
- Äta!? sa han då igen.

Så, ja då visade han mig att han faktiskt är smartare än jag tror och börjar förstå allt mer och mer och börjar koppla ihop ord med saker :)

Dessutom så har han ju lärt sig att klättra upp i både soffan och vår säng, och då brukar han ta med sig en bok och sätta sig i soffan jämte mig och ge mig boken så jag ska läsa för honom. SÅ GULLIGT ATT JAG DÖR :)

Sen idag så reste han sig rakt upp, mitt på golvet utan att hålla i sig (första gången) och bara GICK!
Som om det var det mest självklara i världen liksom. Han har ju tagit några stapplande steg hit och dit men nu gick han verkligen på riktigt!
Mitt älskade lilla hjärta!
He's grown up so damn fast!



Stolt mama!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

sv: Haha men vad ska jag messa då?! "hej, kommer du ihåg mig? ;)" HAHA!

2012-04-04 @ 18:45:47
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

ÅH vad duktig han är! Grymma lilla Lucas!

Och åter igen - hur jävla snygg är du egentligen?!

Nu får jag torka lite skratt-tårar här hemma efter din beskrivning av dina bröst. ;)

2012-04-12 @ 22:00:39
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0