clåååthes,

Jag är ju inte den som lägger upp bilder på dagens outfit eller lägger upp bilder på kläder jag vill ha osv.
Kanske borde jag göra det? Jag vene..

Men iallafall, idag köpte jag en klänning som jag verkligen blev kär i!
Den bara hängde där och ropade på mig och jag var bara tvungen att köpa den (hör inte till vanligheterna att man unnar sig så fina kläder sen man fick barn direkt) för den kändes så miiig!

När jag hade köpt den så hittade jag världens finaste skor och jag också blev kär i.
Men där blev det köpstopp även om dom hade passat perfekt till klänningen!
Så om någon snäll människa vill göra mig glad och få mig att visa lite hud, så får ni gärna köpa dom till mig.
Finns på dna men också på nelly.se, en strl 38 är jag ;)

Här är dom iallafall :)


Den är mer grön än på bilden.


How lööövley!?
Det är samma nyans på skorna som på klänningen, så ni förstår hur snygga dom hade vart ihop va!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer om det, fota dina inköp. Gör läsningen roligare ;) /bloggcoachen

2012-04-18 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0