torsdagkväll,

Blööh, sitter här och snorar och hostar som en och annan sjukling.
Men inte är jag bitter för det, för jag har en glad grabb som ligger här jämte mig och skrattar. Gosungen!<3

Har annars vart rätt så duktig idag och rensat bland Lucas alla kläder. Har sparat vissa plagg som betyder något för mig och sen har jag fyllt en ikeakasse med annat försmått, kan ju inte spara på allt :) Så nu är det ordning och reda i hans byrå!
Lagat mat har jag också gjort, fick bli en pastagratäng - smidigt och gott!

Och nu i kväll var jag och Jennie på Tinzimara och handlade lite smått & gott. Dom hade tjejkväll där ikväll med lite erbjudanden, så vi passade ju på :)
Jag fick iallafall med mig två ljuslyktor till vardagsrumsbordet och en tavla/skylt med texten "Live Laugh Love" med mig hem. DOCK passade inte ljuslyktorna så bra som jag trodde att dom skulle göra så nu måste vi köpa ett nytt vardagsrumsbord också, haha! ;)

Efter en dusch med grabbhalvan så är jag redo att inta sängen för kvällen.
Sov max 3 timmar i natt plus en mardröm på det :/
Så i natt ska det sovas och tillfrisknas!

Nattinatt :)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

OM jag har sett den. Sett, dreglat och nästan börjat gråta av att mannen säger att det är bögigt med leopardmönster till grabbar. BUUU! Viggo hade en leo.dress när han var miiini men nu funkar det tydligen inte längre. Har du sett den de har på Lindex då? Fyfan vad underbar...



Ska vi kanske ta en fika någon dag nästa vecka?

2011-09-30 @ 11:27:00
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0