night time in strawtown,

God kväll!

Sitter här framför datorn i mörkret och snekollar på Ghost whisperer medan alla mina grabbar sussar på så sött.
Är inne i en sån period att det tar timtal att somna in, vilket är sådär lagom kul. Så då passar jag på att spendera lite tid här medans det är lugnt i lyan.
För snart lär lilleman skrika till för att han vill ha mat och sen lär väl Johan göra nått galet i sömnen som vanligt!

Dagen har annars bara spenderats inomhus med undantag för harrys promenixer. Dels för att det har vart blåsigt ute, så det var ingen idé att ligga på stranden och sen behövde jag faktiskt vila mitt svedda skinn lite också. Blev rätt så bränd igår när jag låg på stranden ^^
Har iallafall passat på att städa lite och sen beställa nytt el-avtal till nya lyan och beställt all mat från cateringfirman som vi ska servera till gästerna efter dopet :) Så lite har jag fått gjort iaf!

Förövrigt så går allt bra med Luckeyboy, han äter, bajsar och vilar lite där i mellan.
Han kan hålla upp sitt huvud nästan helt själv nu och han ler och är mer aktiv på dagarna.
Dessutom är han rätt rolig för han vill gärna att man spelar "luftens hjältar låten" och bär omkring med honom och dansar lite och så fort låten tar slut så börjar han gråta och slutar inte förens man sätter på låten igen och börjar dansa med honom. Så man kan få lyssna på den låten måååånga gånger per dag, haha mammas sötunge!

Imorgon blir det gos med mina grabbar som står på menyn samt lite tvättning :)

Nu ska jag mysa in mig i Lucas underbara bullkinder <3

Natti!


Jag och mannen förra året i november <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0