HUEH!

FAVORITERNA

Glass: GB Sandwich och Ben and Jerry's cookie dough. 
Musik: Rock
Färg: Blå
Film: Bl.a Green fried tomatoes
Språk: Brittiska eller australienska
Land: Av dom jag har besökt är det Thailand
Stad: Göteborg
Skolämne: På gymnasiet gillade jag djursjukvård och djurparkskursen :)
Mat: Oj, svår fråga till en gravid kvinna som är hungrig hela tiden, hah!
Sport: Hockey
Såpa: Har ingen aning! 
Tv Program: Grey's anatomy och True blood.
Efterrätt: Pannacotta är fint!
Band: Oj, det finns för många!
Idol: Mig själv, höhöh. 
Klädesplagg: Tighta jeans, en fräsig topp och converse.
Affär: H&M
Kex: Brago choklad
Chips: Naturchips
Läsk: Champis eller julmust
Drink: Screw driver eller Mojito
Bil: Barracuda och Mustang
Egenskap hos annan människa: Humor
Modell: Haha, ingen?


Mitt favoritklipp idag, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0