Dear santa (family),

Jag vet att jag kanske är sent ute. Men här kommer lite julklappstips till er i familjen och släkten som inte redan har handlat något till oss i lilla familjen :)

Lucas önskar sig
- Åkpåse till vagnen. Vi har bara använt footsacken hittills eftersom inte det har vart någon vargavinter här i H-stan än så länge. Men när den kommer skulle det vara bra att ha en åkpåse att ta skydd i :)
- Pyjamas. Med eller utan fot spelar ingen roll egentligen, men utan är nog bäst medtanke på att han kryper nu.Strl 74 och uppåt.
- Strumpor och mockasiner med halkskydd.
- Kläder, han har börjat använda strl 74 nu.
- Leksaker som man kan bita i.
- Leksaker med knappar och annat att peta på.
- Tallrik med sugpropp undertill, har redan en men det behövs alltid flera :)
- Sparkbil i plåt eller trä ev. i plast om den är cool ;)
- Nappburk

Jag önskar mig
- Hårfön
- Presentkort i en affär som inte säljer barnkläder ;)
- Bodybutter el bodylotion med god lukt eller dag & nattkräm
- Smink & nagellack
- En ny sminkväska (finns en fin på H&M, rosa med svart rosett på)
- Parfym
- Fräcka smycken

Johan önskar sig
- Presentkort på H&M
- Nya fräcka tishor
- Ölmaskin

- Kupévärmare gärna med en hållare till också
- Parfym & aftershave
- Dvdfilmer eller boxar (typ krigsfilmer), gärna i bluray.

Jag & Johan önskar oss
(om ni har tänkt köpa något till oss ihop alltså)
- En ny stavmixer
- Ett nytt tallriksset med matchande assietter och/eller skålar
- Nya handdukar, både stora & små. Gärna i lila eller mörkblått, ev. en matchande badrumsmatta till detta :)
- Presentkort på IKEA
- En ny elvisp

- Presentkort på SF-bio
- Presentkort på något annat vi kan göra ihop :)



Världens roligaste julbild! Kolla in Harrys min! Hahahahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0