sa nån gröt?

Hej!

Kör en snabbis innan läggdags.
Jobbade på Ikea hela helgen 1130- 17.30 och igår 11-20, idag och fram till på fredag ska jag vara själv i Tallkottenköket (dagis)  mellan 7-15.30.
Så ja, mitt liv består av jobb just nu.
OCH IMORGON SKA JAG GÖRA GRÖT TILL 50 barn minst!
Emma + Gröt = katastrof!
Jag har gjort en portion gröt en gång i hela mitt liv till en kompis. Hon höll på att dö av skratt, för det blev grått och segt som klister. Och sen för det andra, jag har ALDRIG i hela mitt liv gillat gröt, har ätit det 2 ggr i hela mitt liv. Hur fan ska man lyckas med att göra nått man inte tål lukten av, inte vet hur det ska smaka och aldrig har gjort innan till så många människor?!
Snälla kära vänner, be för att jag ska lyckas imorgon och göra the best fucking gröt som någonsin gjorts på det dagiset! :D
Haha. Helt seriöst, jag är nervös över detta. Maten och det andra kan jag kirra. Men inte gröt, vad fan.

Förövrigt så sticker Morsan och storasyrran ner till serbien på fredagkväll för att fixa det sista efter morfar. Men vi ska nog klara oss, hoppas jag! 
Johan kommer hit på fredag och stannar hela helgen, så jag kommer vara skonad från min vresiga far och dampiga lillasyrra några dar iaf ^^.

Nepp, nu blire en sista kissesväng med dogsen och sen ska jag somna till ett avsnitt av Barbapapa!
Ska ju trots upp klockan halv sex imorgon för att gå och koka gröt.

God natt folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0