I love you man,

Hej :)

Ligger här i sängen med harry och fullt med massa myggbett! Trodde myghelvetena var döda nu, så kallt som det är. Men nedå. Dom jävla blodsugarna finns fan kvar till dom första minusgraderna.. 

Helgen har mest spenderats med Johan och det har verkligen vart grrrrrrreat!
Vi har pratat och we're back on track again and it feel's better than ever!<3

Jag jobbade som bufféansvarig i fredag till halv åtta och sen åkte jag och hämtade han på station.
Jag var hungrig så vi stack och käkade på stan och pratade lite :)
Sen åkte vi hem och laddade ner en skräckis som han aldrig sett. Thirteen ghosts!
Tyckte den filmen var skitbra när jag var yngre och hade fan inte sett den tills i fredags då.
Well, to be honest.. Den var inte så bra som jag minns den.
Men helt okej, stundvis! ^^
Efter filmen var slut så låg vi och pratade ut och hade det allmänt mysigt! Sen somnade vi rätt snabbt, båda var schletna.

På lördagsmorgonen gick vi upp lite senare än beräknat. Hade ställt klockan på nio.
Men gick upp vid typ tio. Duschade, käkade frulle och sen drog vi in till stan.
Vi stack till den outlet butiken vid a6 och det fanns faktiskt en hel del prisvärda märkeskläder där. Dock var jag inte shopping sugen, så det bidde bara en mössa från Rut m.flera inhandlat. Men jag vet att jag kommer att annvända den flitigt sen senare i höst.
När vi vart där gick vi vidare in till a6 och johan shoppade både det ena och det andra bland annat en skit snygg skjorta som jag valde åt honom. Han var för lat för lat för att orova den, men sen när han väl kom hem så satt den som ett smäck på han och han var snyggare than ever! Såklart!
Vi gick runt på a6 någon timma sådär, för jag ville hitta ett par rejäla men ändå snygga höstkängor till mig. Men johan bara skrattade så fort jag ens tittade på ett par, så där bidde det inga skor.
Får handla det nån annan dag, kommer säkert gå bättre då! ^^
När johan hade handlat det han skulle ha, så gick vi och lunchade på soya. Gott som vanligt, men kände mig dock jävligt utklassad av en litenliten unge som käkade bättre med pinnar än vad jag gjorde. Visst var hon asiat, men de kändes som ett slag under bältet ändå ;)
När vi var klara på a6 åkte vi vidare till eurostop och blomsterlandet för att köpa lite blommor och efter det åkte vi till Mormors grav och lämnade rosbuketten jag köpte. Så nu Mormor fått en skymt av Johan hon också :)
När vi var klara med alla ärenden i stan så åkte vi hem till shitlake för att fixa iordning oss för lite crusing med min familj.
Johan var nykter och körde! Så himla gullig var han som gjorde det!
Vi körde ett par varv och fick även se när det började brinna i en restaurang på väster. Rök som tusan alltså, men dom fick bukt på branden tillslut iaf.
Efter ett par öl, några varv på ströget och sen ett besök på MAX så var alla nöjda och vi for hem igen och chillade framför tvn innan vi somnade för kvällen :)

I dag sov vi till halv ett typ. Fattar fan inte hur vi kunde sova så rackarns länge alltså, men men skönt vare iaf.
När vi vaknat så käkade vi frulle, fixade iordning oss snabbt och sen gick vi ut och gick. Var riktigt skönt väder, så de var bara att passa på. När vi kom till Landhs konditori så bestämde vi oss för att gå in och ta en fika när vi ändå var där. Mysigt.
FAST sen när vi skulle gå därifrån så hade en liten tjej kalvat värsta högen mitt i gången. Så min fika höll på att åka upp igen också vill jag lova. Inte fräscht för 5 öre. Men de kunde ju inte de stackars flickebarnet hjälpa antar jag.
Sen efter det så har vi bara myst och chillat tills jag körde ner han till tåget vid kvar i sju. Så nu måste jag vänta i 2 fucking veckor innan jag får träffa han igen! Har träffat han 3 veckor i rad nu och måste vänta så länge kommer kännas som en evighet.
Men men, så länge jag vet att han är min och jag är hans så är jag nöjd.

Nu ska jag kolla på film med lillsyrran och sen SOVA.
Ska upp vid sju imorgon och jobba hela jäkla dagen, ska öppna och stänga linen imorgon. KULT!

Nattinatt hejhejehje!




Hahahah, älskar denna bilden på min fina!
Love you long time babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0