Mysig söndag!

God kväll!

Ligger här i min säng med min älskade laptop i knät och tänkte strax ta och kolla på djursjukhuset och sen efter det, om jag orkar vill säga..Tänkte jag kolla på dokumentären om Errol Nordstedt, aka Eddie Meduza.
Hahaha, döm mig inte!:)

Idag har jag annars jobbat en sväng, det gick fint förutom att jag brände mig några gånger på dom förbaskade värmeslingorna som finns där i linen. Men det är sånt man vänjer sig vid efter ett tag faktiskt!
Vanligtvis brukar jag ju stå i disken den här helgen och då får jag jobba med Danne, vilket jag tycker är as kul eftersom vi har så kul ihop! Men jag fick ju träffa han en stund och tjöta lite iallafall så det var ju kul.
Dessutom är den ena kocken i köket rätt snygg och trevlig så det väger ju upp det hela lite, hah! ;)

Efter jobbet kom Silla & Kajsa och hämtade mig och så åkte vi till djurmagazinet så jag kunde handla lite.
Han ska ju gå över från valp till vuxen foder nu, så ville köpa rätt sort. Det fick bli det absolut dyraste från Royal, men fetthalten i fodret verkade lagom och dessutom är den till för hundar med stor och fluffig päls. Så förhoppningsvis ska det fungera på honom så han kan få fin glans och lyster i pälsen :) Sen passade jag även på att köpa en dogtag till lilleman också, en liten svart,rund bricka med hans namn och mitt mobilnummer ingraverat i silver. Det blev jättefint tycker jag :)
Så ja, bara det besöket gick på x antal hundra lappar, men vad gör man inte för sin bebis <3

Sen när vi hade vart där så åkte vi och hämtade ut biobiljetterna och sen efter det gick vi och fikade på Georges en liten snabbis:)
Och efter det gick vi äntligen och kollade på Alice i underlandet. Och jag gillade verkligen den filmen, tyckte den var riktigt bra! Men som både Alice och Burton fan fanns det vissa saker jag störde mig på och tyckte kunde ha gjorts bättre, men annars gillade jag som sagt filmen jätte mycket! :D

Sen när jag väl kom hem så kollade jag på Luftslottet som sprängdes, den var bra men rätt seg faktiskt. Blev aningen besviken på den. Men ettan och tvåan är ju bra iallafall!

Men men, det var det hela för ikväll!

Kvällens låt: Learning to fly - Tom Petty <-----


/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0