Dagens inköp!

God kväll!

Ligger här i min säng och ska fakiskt försöka sova strax. Ska ju upp tidigt imorgon, blöööh. Jag kommer dö.
Jag hatar att gå upp tidigt! Är ingen morgonmänniska ;)

Men idag när jag var i stan hittade jag faktiskt jättemycket fint! Blir glad bara jag tänker på mina små inköp, haha ;)

Fick med mig 2 par shorts, ett par höga och ett par låga, båda är 50 tals inspirerade (jag älskar att sailor och retromodet har kommit tillbaka nu i vår, finns så mycket snyggt att jag får beslutsångest). Senköpter jag även två par toppar, sen en bikini och även ett par solglajjor!
Kommer ju behöva allt detta sen när jag och Kajsen sticker :)

Kajsa hittade förövrigt en riktigt frän halmstå solhatt, och hon passade galet bra i den också!
Jag prövade en också, men jag såg fan ut som en 60 årig gammal änka som pundat halva mitt liv, riktigt skanky med andra ord! :D
Men jag har aldrig passat i vare sig keps,hatt eller mössa, så det var rätt väntat ^^

Förövrigt så vet jag vart man ska kolla i för affärer om man vill hitta snygga killar.
MUSIKAFFÄRER! Vi var inne på Nya Musik och kikade lite, och damn, såg 2 riktiga puddingar!
Ett litet tips bara ;)

Nepp, nu ska jag försöka nanakudden!

Kvällenslåt: Maggie May - Rod Stewart <-----------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0