Workiworki,

Hej på er!

Har verkligen haft fullt upp med jobbet, så har verkligen inte hunnit att blogga. Är på jobbet vid tio tiden och är hemma tidigast vid sju på kvällarna. Så som ni fattar är jag rätt död när jag kommer hem. Huujah!
Sitter till och med på jobbet nu, haha.
Har jobbat hela helgen och ska jobba 4 dagar denna veckan. Sen är jag ledig 2 dagar. GOTT!

Förutom jobb så har jag hunnit med att leka med både Sara & hennes underbart söta Tim (hennes bebis alltså), Jonna & Kajsa. Så jag har haft det bra i värmen vill jag lova :)

Om jag inte hinner blogga nått mer i veckan så är planerna för helgen att mysa med Johan som kommer på fredag. Och sen åka och lämna Harry i göteborg på söndag eftermiddag.

Så attee... Det var väl min vecka det ^^

Haha, hände en rätt rolig grej på jobbet i lördags med en kines.
- En sykling, tack!
- En kyckling?
- Jaa...
- Och sen en baccardi.
- En baccardi?
- Jaa..
- Vilken smak vill du ha? Den gula med mangosmak eller den rosa med körsbärssmak?
- Hmm.. Den låsa..
Ger kvinnan hennes baccardi och hon kollar konstigt på den och sen säger hon och pekar på vår meny.
- Nej jag vill ha en baccardi!
- JAHA, en broccolibiff menar du?
- Jaa, plecis!
Hahah, det låter inte så kul. Men de var klockrent!

Sen förresten så handlade han den första myror i brallan mannen av mig igår. Han Jonas som hade en vit bullterrier som hette Tudor.
Då blev jag glad. För det var han som öppnade mina ögon för rasen Engelsk bullterrier, dessutom var han fullsketen med gaddningar och hade coola glajjor. Dock hade han åldrats en hel del, men han är en awesome man ändå.

Men nu ska jag kirra käk och sen öppna linen!

Over and out! :)
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0