Myshelg!

Hej på er!

Sitter i soffan och har precis kollat på How i met your mother med Jonna. Men hon gick precis hem nu, hon skulle hem och tvätta ^^.

Annars så har jag vart med Johan hela dagen och helgen med för den delen.
Det har vart kalasmysigt! Vi hade ju inte setts på 3 veckor, så vi behövde verkligen ta igen det nu :)

Lite sammanfattning av helgen som varit dårå.
I fredags kom Johan och hämtade mig efter jobbet vid åtta på kvällen och då åkte vi direkt till Mcdonalds för att käka mat. Dock var jag inte så hungrig, så det fick bli en ceasarsallad för min del, vilket egentligen känns b att beställa när man väl käkar på donken. Sen åkte vi iallafall hem till mig och tog oss lite vin och öl och satt och småpratade med mina päron. Sen kollade vi på film, snackade och hade det mysigt innan vi somnade :).

Sen i lördags så vaknade vi upp av blöta hundpussar i ansiktet som vanligt! Och sen gjorde vi oss i ordning och sen så fikade vi med familjen och farfar! :)
Efter det gick vi bort till stranden som ligger bortanför Helsikekärr och badade med Harry. Sjukt jobbigt att gå dit i värmen. Men de var lite folk där och vattnet var riktigt svalkade och skönt :) Vi var där i några timmar och sen gick vi hem och gjorde oss fina inför kvällen. SKulle egentligen tagit 19.36 tåget in till stan för att käka men det var inställt, så vi gick ner till Kalles och åt där i stället. Men dom hgar så himla god mat där, så det gjorde inget! :)
Vi satt på deras uteservering och drack och åt och hade det mysigt, med alla gamla människor, haha! :)
Efter det gick vi hem och drack lite och sen gick vi tillbak till station och tog tåget in till stan och så gick vi vidare till piren. Vi drog till fiskarns och det var sjukt mycket folk där, så det var trevligt! :) Vi var där i några timmar och drack bärs och kollade på fula tony människor, haha! Sen åkte vi hem. Och sjä'lvklart så somnade jag på nattbussen och dregglade, meeen det är ju bara charmigt! ;)
Sen drog vi hem och däckade med en gång eller tja efter jag hade ätit en panpizza och två bullar, hahah!

Idag har vi inte alls vart aktiva. Men eftersomn vi rörde på fläsket så jäkla mycket igår så gör det inget.
Dessutom har det vart så varmt idag så man har ju legat helt utslagen ändå :P
Efter att Johan åkte hem så kom iallafall Jonna hem till mig. Vi snackade lite hemlisar, käkade glass och kollade på tv :)

Imorgon blir det jobb, liksom resten av veckan. Förhoppningsvis så kan jag åka till Johan på fredag med. Måste bara hitta någon som vill passa Harry. Om någon är intresserad av att passa mitt lilla gosetroll så är det bara att säga till ;)

Men men nu ska jag ut med Harry en sista kissesväng och sen ska jag SOVA. Är as trött och har värsta feta träningsvärken sen igår tror jag.

Kvällens låt: Def leppard - Pour some sugar on me <----------------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0