I'm a misfit ,

Hellu :)

Sitter här, lite halv schleten och lyssnar på The Misfits.
Tänkte snart dra på mig mina brillor och fortsätta läsa Sylvia Plath's dagböcker.
Kvinnan kunde verkligen skriva. Hennes dikter och sonetter förstår jag mig inte riktigt på, men annars så har jag börjat komma in mer och mer i hennes skrivande :)
För er som inte visste så gillar jag faktiskt dikter och mycket tankeskrivande, intressant och oftast väldigt fint och känsloladdat..

Idag jobbade jag lite på Morsans jobb. Hur slappt som helst! :D
Fick bara stå i disken (men de är jag ju van vid).
Haha dock var det så roligt när en som heter Monica som jobbar där kom och sa till mig:
- Jadu Emma, nu blir det lite mycket på en gång här.
- Jasså? Jaja, men det ska nog gå fint *överlycklig över att det ska bli lite tempo*.
Hahah, och jag kan säga er att den rushen som kom var nog den fattigaste jag har vart med om.
Har nog aldrig haft ett så slappt jobb i hela mitt liv! :D Men de är ju alltid fina fisken det också :)
Efter jag slutat åkte jag hem och lagade käk till familjen, gjorde tacopaj med pizzasallad till.
Vart sjukt gott om jag får säga det själv! Dock fick jag ju inte ha i så mycket grönsaker osv i köttfärsblandnigen som jag ville (kräsen lillasyster & fader), men lite bönor lyckades jag iallafall smussla ner ^^
Sen efter maten tog jag en långpromenix med dogsen och sen har jag bara slappat.
Så det har vart en trevlig dag iallafall!

Igår gjorde jag inte så mycket faktiskt förutom att jag åkte hem till Isabelle och Ellie för att kolla in deras nya lya.
Var verkligen jätte fint (vill också att min pappa ska vara målare) och så var det så kul att äntligen få träffa Diezel igen! Gillar verkligen den hunden och han gillar mig, så det är kul! :D
När jag kom dit var Challe & Jennie där, så det var kul att få träffa dom också och att få lyssna på lite skitsnack från The west side of shitlake ;) Sen efter att dom hade gått så gick jag och Issa ut en sväng med Diezel och så fick Ellie åka pulka, uppskattat av alla parter!
När vi sen kom in halvt ihjäl frysna så satte vi oss och åt en asiatisk kyckling & nudel soppa som Isabelle hade gjort, och jag måste erkänna, kvinnan har skills i köket för det smakade faktiskt riktigt gott! :D

Och imorgon är det fredag igen!
Hoppas på en trevlig och inte allt för kall helg (kylan från sibiren skulle tydligen komma tillbaka nu säger dom. Så minst -10 ska det ju bli och sen nästa vecka ska det komma 4-5 dm snö. Hurra-a-a-a-a).
Och imorgon ska jag fan till godisfabriken har jag bestämt, har inte vart där på hur länge som helst. Så ska allt festa till det lite med godis från mullsjös egna candyshop! ;)

Nej, men nu orkar jag inte skriva mer.
So long loooovers!

Kvällens låt: The Misfits - Helena <---------



Trött grisbjörn.


Trött Diniskaninis + Mammi <3


Ellie smutsgris :D


Ungen är helt klart hardcooooore! :D


Hittade en gammal och suddig mobilbild  på godisfabriken.
Jossan & Kajsa, erkänn att ni saknar den? ;)



Ryforskolor - något Mullsjö & godisfabriken är "kända" för tror jag.
Eller känner ni igen dom?



Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, skojar du eller? Jag drömer om Godisfabriken! :D

Men lyckligtvis har redan Emelie och Mamma tagit med sig godis därifrån (som tog slut på typ två dagar). När pappa och dom kommer ner ska dom fanimig ta med sig kilovis av SVENSKT godis (det amerikanska godiset suger). :)

Saknar dig!

2010-01-22 @ 02:29:37
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Ida Håkansson

Ryforskolor är lätt det godaste godiset som finns! :D

2010-01-22 @ 09:57:17
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0