Prince Harry <3

Hej på er!

Sorry att jag inte skrev igår, men jag var verkligen så galet jävla seg att jag bara låg i sängen hela dagen och kollade på film..

Idag är jag lite piggare men mår as skumt verkligen, har mått illa och vart yr hela dagen. Inte kul för 5 öre, men har ändå fått lite gjort såhär på min lediga dag.
Eller ja, jag har iallafall städat mitt rum, lagat mat och nu så håller jag på att försöka tvätta upp all tvätt.
Försökte även fåtag i Kajsen, men hon svara inte :(

Aja, får väl skriva om helgen lite snabbt iallafall! :)

Jag åkte hem till James vid sex tiden på långfredagen och då var även Al redan där. Vi satt och tjötade en massa och började korka upp och sen så tillslut så anlände även dom fyra skåne pågarna också.
Dom fixade till sig och sen började även dom dricka. Vi förfestade väl till tio eller nått hemma hos James innan vi tog bussen in till stan och mötte upp Johanna, Thom och hans bror. Det var sån jävla kö in till Bongo så vi stack till Waffis först och tog oss varsin öl och snackade och några spelade lite med, haha!
Efter ett litet tag så drog vi ner till Bongo igen för att kolla om vi kom in och det gjorde vi!
Och så fort jag kom innanför dörrarna så träffade jag massa andra vänner som bland annat Jacob,Manne och Vigge och alla andra små söta killkompisar jag har. Det slog mig även att jag har fan typ bara killkompisar, träffade typ bara på någon enstaka brud som jag känner.
Seeeen när jag kollade mot baren, så såg jag våran allas favorit som går under namnet Bongo-mannen som stod och jobbade där just för den kvällen, nice som fan att se han där han hör hemma, haha! ;)
Han hade verkligen fullt upp, för det var verkligen kanon mycket folk där, så det fick bli ett hastigt Hej! ^^
Men vi var iallafall hela kvällen på Bongo, och jag och Ling ställde oss och lyssnade på Her Bright skies som spelade. Dom var väl helt okej live, dock tyckte jag att alla låtarna lät likadant. Men jag var ju full, så kanske var därför jag tyckte de ;)
Sen vet jag inte hur det kom sig, antar att apt:n skulle stänga eller nått, men vi stack iallafall till Sibylla för att käka fyllemat. Och gissa vem jag träffade där utanför typ?
Den jag minst av allt ville träffa, trodde ju den personen skulle förstöra min påsk.
Men nej det gjorde han inte, jag var kall som bara den´och inte en vanlig jävla toffel som jag brukar vara! :) Var så jävla stolt över mig själv när han frågade om inte jag kunde sova över i hans hotellrum över natten och jag sa ett bestämt nej och bara gick därifrån! :)
Var tvungen att berätta det för Jonna och även hon var stolt över mig, hahah!
Men iallafall, jag gick tillbaka till sibylla och käkade lite pommes och sen så ringde James en taxi som fick komma och hämta oss och köra hem oss till James. Det gick ju inga bussar hem, eftersom det räknades som söndag. Så jag fick sova över hos James, för syrran & anna var borta över helgen med.
Väl hemma hos James, så försökte alla hitta varsin sovplats, gick väl sådär med tänke på att han bor i en liten etta. Så vi fick ligga två och två, gulligast ihop var nog James och Hansen, hahaha! :D

På lördagen vaknade jag först av alla och låg och störde mig på när alla låg och snarkade i otakt.
Dessutom var det så jääävla varmt! :D
Sen tillsist vaknade dom en efter en och jag slapp ligga vaken ensam.. Jag var så jävla hungrig, så jag gick och gjorde min egen frukost som bestod av uppvärmd majs med salt och smör på. Så efter det fick jag heta MajsEmma, hahah! :)
När alla hade piggnat till och tatt på sig kläder så drog vi till Cucchini och käkade pizza/falafel till brunch. Efter det drog James & Holgersson till Elmia för att kolla in mässan, medans jag, Ling, Hansen och Lindén drog hem till James igen och satte oss på balkongen och drack öl i solskenet och pratade repliker från filmen Hata Göteborg. Sen fick jag ju höra ett och annat lumpen minne, samt historien om hur Lindén fick en fluga i örat! ;)
Sen när det blev allt för varmt så kilde jag in och duschade och gjorde mig iordning inför påskaftonens bravder och sen gjorde alla andra likadant.
Sen när vi var färdig fixade så kom James & Holgersson hem och lagade Tacos åt oss. Dock hade dom inte alla tillbehör som man ska ha, dock var det bara jag och Ling som vågade påpeka det! ;)
Timmarna gick, och ölen och vinet slank ner en efter en.
Sen vid elva-tolv tiden så stack vi in till stan, vi tänkte gå till Bongo först men sen ändrade dom sig i sista minuten och så stack vi till pipes itsället.
Där var det knaka fullt, men jag hade det trevligt ändå! :D
Sen ville några av pågarna käka medans några andra ville veva lite, men vi hittade inget bra vevningställe, så vi stack hem till James istället och efterfestade  och sen däckade jävligt gött! :D

På söndagen var alla så sjukt jävla sega. Vi låg och kollade på film eller serier nästan hela dagen förutom när vi skulle ut och käka. Men det var nice ändå :)

Så ja, det var den påskhelgen det!
Men den var sjukt jävla bra detta året också :D
Fan vad jag älskar påsken alltså! Usch ett helt år kvar tills nästa! :O

Men men, nu ska jag dricka kaffe med min kära moder! :)
 

Dagens låt: Bladaskadångbladå - The king is without me (kent vs eminem) <----------- ;)






/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0