I will smile for you,

Helluuu alla solskens älskade människor! :)

Har precis fixat i ordning mig och sådär och packat färdigt så nu är jag redo.
Tåget in till Jkpg går 14.39 och sen går bussen från stan till Helsingborg vid 15.40 och är inte framme förens vid 18.25. Seegt som fasen, så ni får gärna underhålla mig med sms och sådär, lär ha bajstråkigt! :)

Hahaha, Harry är så jäkla söt alltså!
Hans värsta mardröm är flugor. Han är verkligen skit rädd för en jävla fluga!
Ser skit kul ut när han har fått syn på en. Han springer runt i hela huset och skriker rent ut sagt! :D
Min älskade plutt! :)
Hoppas han slipper flugor i helgen nu när hans Mammi inte kommer att vara hemma.
Men hans mormor kommer ju ta hand om honom kalas bra, så jag behöver ju inte oroa mig direkt :P

Men men.. Det var väl allt for now!
Skriver väl på söndag kväll eller nått när jag är hemma! :)

Dagens låt: Rusted Root - Send me on my way <------------

/ emma





Vi kan allt ha kul i camen vi!
Hahaha :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0