hungryyy!

God kväll!

Idag har jag bara jobbat hela dagen, öppnade linen helt själv. Gick sådär, fick ta hjälp av världens bästa Holger som slutar nästa torsdag.Tråkigt!!
Hade hur mycket folk som helst idag, för att vara vardag då.
Sen brände jag mig massa med på både händerna och armarna. Jävla varma bleck och värmeslingor som ska vara i vägen. Dessutom brände Susanne mig också, så har ett extra stort brännmärke på handen tack vare henne, men de ser ut som ett hjärta så det är okej ^^

Sjukt gött att jag har fått tillbaka min bil också :)
Var as gött när jag åkte hem, solen lös fortfarande, det luktade kobajs,jag spelade Thin Lizzy på höög volym och körde i typ 110 hela vägen hem.
Sommarkänsla på riktigt högnivå! :D

Stack hem till Kajsa nästan på direkten efter att jag kom hem från jobbet idag. Så har vart hemma hos henne fram tills nu och myst med henne och Silla :)

Jag är så jävla hungrig, har inte käkat mat sen klockan tolv i förmiddags, har bara ätit lite glass hos Kajsa nu i kväll.
Bra där! :)

Men nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt och åka till skövde och gå på Taruns hälsomässa!

Kvällens låt: Rosalie - Thin Lizzy <-------------

/ emma 


Ser fram emot nästa fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0