Radar love,

God kväll på er!

Sitter här och har precis käkat en kycklingcurry baguette och kollat på Playa del sol och tagit det lugnt!
Haha, dagens avsnitt var sjukt roligt faktiskt! Trodde jag skulle dö av skratta vid vissa scener, haha! :D

Men men!
Idag på jobbet har jag fått stressa som fan, var fullt upp ända från att jag kom tills att jag stängde typ.
Så är rätt schleeeeten om man säger så. Fast ska egentligen inte klaga, för jag har ju typ fått den bästa truppen att jobba med på helgen. Jag, Nicke och Fia - vi får saker att hända. Haha, eller nått! Nej, men vi har iallafall alltid skoj även hur mycket vi än har att göra och det är najs! :)

Är förövrigt glad som fan över att vara ledig imorgon!
Dock har jag redan massa inplanerat, ska bla. in till stan och handla födelsedagspresent till min storasyrrski och sen fira henne lite och eventuellt sova över hos henne och Anna, sen ska jag nog åka och hälsa på Mormor och tända ett ljus hos henne eftersom jag saknar henne som fasen just nu, efter de kanske jag ska vara med en killkompis också och hitta på nått trevligt...
Men vi får väl se hur dagen blir. Ska iallafall bli otroligt skönt att vara ledig och slippa tänka på jobbet för engångs skull :)

Neeeh, nu ska jag nog kolla på nån film eller nått. Innan jag somnar här framför datorn! :P

Kvällens låt : Golden earring - Radar love <------------ 

/ emma - The one who is f*cking confusing at the moment.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0