I'M IN LOVE WITH HIM AGAIN!

Hello! :)

Har precis sett den 3:e filmen i Johan Falk serien och jävlar, den filmen var precis lika bra som dom andra!
Om ni inte har kollat på dom innan så se för tusan till att göra det. Dom är sjukt bra! Mycket bättre än Beck och W allander filmerna osv..
Och det bästa med allt är att Joel Kinnaman (han har tidigare vart med i filmer som Tjenare kungen,Hannah med H och Den osynlige tex) är med och spelar en av huvudrollerna.
Han är så sjukt bra skådespelare, har alltid gillat honom men i dessa filmer är han verkligen sjukt jävla övertygande i sin roll plus att han är så jävla snygg med! :D
Jag är allt lite kär i honom måste jag medge, eller rätt mycket faktiskt. Han verkar verkligen vara min drömman.
Och drömma går ju, haha! :D
Jag hoppas verkligen att jag får se mer av honom i framtiden, han kommer ju vara med i Snabba Cash vet jag iallafall, dock dröjer de ju ett tag innan man får se de. Men men :D

Annars idag på jobbet var det rätt mycket att göra, som vanligt när det är torsdag villsäga. Plus att jag och Nattis fixade alla extra uppgifter som vår chef fixat åt oss. Sjutton vad duktiga vi är ;)

Hmm, imorgon ska jag nog leka lite med Sara under dagen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag kan gissa att det blir en någon promenad och sen även en liten fika på Landhs ;)
Förövrigt så älskar jag att fika. Bara ta en kopp kaffe/latte/thé eller vad man nu vill ha och sen bara sitta och snacka. De är grejer det :)

Kvällens låt : Ben Harper - Another lonely day <---------

Ne nu tänkte jag gå och mysa med mina vovvar och somna till nån film.




  
Ooooohlalalallala, jag vill ha diiiiiig! ;)
Skämt åsido, kolla in ögonen! Man smälter.


/ emma





Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad har han för roll i Tjenare Kungen? Jag kan inte placera honom i den filmen!

2009-10-09 @ 23:33:05
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: emma

Det är ju han som spelar Dickan, han som älskar Lundell och som Abra blir tillsammans med sen :)

2009-10-10 @ 14:18:50
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0