He's born a liar, he'll die a liar...

Snart ska jag åka och jobba folket.. Hoppas att allt kommer att flyta på bra idag och att allt kommer att fungera. Då blir jag minsan glad =)

Kom på att jag har lite roliga datum framför mig nu.
8:e Juli - Idkerberget i borlänge, ska åka och kolla på en Minatyr bullterrier kennel. :D
17-19 Juli - Wheels and wings i varberg, 5 året i rad, träffa massa gamla vänner,ex och bekanta mig med massa nya vänner också. Sova på fyllecampingen med Silla,Jonna och Oskar, haha undra hur detta kommer att gå? :P
24-26 Juli - England, Amsterdam,Tyskland  för alkohol och snygga pojkar eller bara svenska Mantorp för att kolla på bilar och snygga pojkar? Får se vad mina vännor vill :)

Mjaa, så som ni ser så har jag några lediga dagar i juli att se fram emot ! :D

Dagens låt: Bloc Party - Helicopter <------

/ emmA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0