5 times at least!

Hellu :)
3 dagar kvar! Hell, vad tiden går! :D

Idag var den årliga Tenhultskampen i skolan, alla klasser på skolan tävlar mot varandra i olika grenar och frågor osv. Det är så jävla roligt faktiskt! För alla blir så jävla engagerade och tävlingsinriktade. Vår klass kämpade på som fan eftersom vi vann förra året ville vi ju försöka behålla vår titel i år med. Jag och Linn bakade en tårta som skulle vara så lik vår rektor som möjligt och jag tycker baskemig den var finast! Vi får reda på fredag vilken klass som kammade hem titeln,haha! :D
Sen träffade jag James i dag med, min kåmpizzz! Skrattar alltid lika mycket varje gång vi ses, den lille rövslickarN ^^

Efter skolan så åkte jag hem till Isabelle :) Vi drack kaffe, tjötade skit, lekte med Ellie och pratade hundar typ :P
Sen fick jag se deras ny införskaffade bil som Jonas ska tävla i. Glömmer hela tiden vad modellen heter, men de är en sån som är med i Fast and the furious filmerna iallafall, och den var kanon fin :)
Det är alltid lika kul och träffa isabelle och prata gamla minnen, få reda på senaste skitsnacket och gossa med hennes Ellie såklart! :D <3

Imorgon ska jag stor städa hela huset på morgonen och sen ska jag göra mig i ordning för att sedan åka in med min martini in till Linn och förfesta i tenhult. Sen ska vi åka på vår examens middag som lärarna har för oss treor på riddersbergs värdshus. Ska bli himla trevligt! =)

Fick reda på att det ska bli 7+ och regn på fredag...Hurra, vad inte glad jag är på det!
Men men, inget ska få förstöra min dag! Speciellt inget nödvändigt regn, heh. :D

Neh, detta får duga för dagen.

Kvällens låt : Desmond Dekker - King of ska <--------

P.S. Jag ska fortfarande gifta mig med Daniel Lemma, så jag kan få det fina efternamnet!

swingswing!
/ emma - Fru .Lemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0