Du älskade..

Hej..
Sitter här och lyssnar på musik och tar det lugnt :)
Börjar inte jobba förens 18 idag, så sjukt gött! Önskar att jag bara skulle få kvällspass, älskar dom verkligen.
Men nejdå, Sofia fick alla kvällspass och jag fick dags passen, men dom har väl sina fördelar dom också..

Igår efter jobbet åkte jag och hämtade Jonna, så åkte vi och köpte gott och öll. Sen satte vi på filmen Candy, som jag har tipsat Jonna flera gånger om. Och nu fick hon äntligen se den.
Och som jag hade räknat ut så gillade hon den otroligt mycket! Precis som jag ^^
Men den är riktigt bra faktiskt, bra story och otroligt duktiga skådespelare som verkligen lyckas att övertyga en! :)
Sen den om ni inte har sett den, (Heath ledger har en huvudroll i filmen), så ja :)

I natt drömde jag om Balder.
Jag trodde att han hade vart död hela tiden, fast det visade sig bara att han hade vart borta.
Farfar hade glömt honom i skogen och där hade han levt tills jag hittade honom.
Så jävla underbart var det att få återse honom, har faktiskt bara drömt om honom en gång innan..
Så jaa..
Nästa vecka är det exakt ett halv år sedan jag såg honom för sista gången i livet.
Känns verkligen helt jävla sjukt!
Känns som det var förra veckan som han somnade in fast ändå som om han har vart borta i flera år.
Usch vad jag saknar honom vissa dagar.
Går faktiskt inte en dag utan att jag tänker på honom.
Men det kommer ju avta antar jag. Särskilt om jag nu kommer skaffa en ny hund.
Fast jag vill att ni ska veta att INGEN kommer någonsin kunna ersätta Balder.
För han var verkligen det finaste som någonsin har funnits i mitt liv, han var verkligen det jag levde för.
Och när jag såg honom springa runt i skogen och hoppa och leka för sig själv och le, det var då jag verkligen kände äkta lycka rusa igenom min kropp.Har aldrig känt sådan lycka igen..
Han var verkligen och är det bästa som någonsin har funnits i mitt liv, han lärde mig så mycket saker som jag vet att jag kommer att ha nytta av hela mitt liv! :)
Älskar dig föralltid, längtar tills ditt porträtt kommer att sitta på min arm,
då kommer jag alltid ha dig vid min sida, hela mitt liv. <3

/ emma


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du behöver inte känna dig skyldig på något sätt att du skaffar en ny hund, det betyder inte att du glömmer bort Balder. Han kan ALDRIG ersättas av någon.

Fina Balder springer omkring med Leo och Triad just nu (eller ja, alla utom Leo..) och alla andra djur! Jag tycker det är skitmodigt av dig att ta steget att skaffa en hund, ville bara säga det :)

2009-07-12 @ 20:01:39
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0