I won't back down!

God dagens!
Sitter och lyssnar på Tom Petty <3 och försöker ringa båda Jonna och Isabelle, men ingen svarar. Jag är mobbad och ful, ingen vill prata med mig! :(

Hela denna veckan har jag vart sjuk, men ändå kört på min intensivkurs och det har faktiskt gått hyffsat bra med tanke på att jag är en sådan nybörjare inom bilkörningen ^^
Och idag så körde jag liten och stor landsväg och fick köra panikbroms med, haha det var kul! ^^
Så idag gott folk, har jag förförsta gången i mitt liv kört i 100km/h, råkade gasa lite för mycket på 90-vägen ;)
Så nu har jag lärt mig att gasa på lite och jäklar så fartblind man blir när man kommer in i sammhället och det är typ 50-30 nånting :D Men men..
Nästa vecka börjar jag köra i Jönköping, fy fan vad jag fasar över detta! :D
Men men, jag kommer nog lära mig jäkligt mycket och körkort behöver jag ju..

Igår var jag annars med Jonna med =)
Jag gick hem till henne med Dino, och först kollade vi på en sån sjukt rolig animerad film som heter Bondgården, lite dåligt tecknad, men jäklar vad det var humor i den ^^ Måste tanka hem den och se den igen!
Sen så gick vi till godisfabriken och sen gick vi hem till mig och kollade på Eva & Adam-fyra födelsedagar och ett fiasko.
Och fy fan vad dåliga skådespelare dom är, vi satt mest och störde oss! Men annat var det ju när man var liten, Eva & Adam serien och filmen var ju typ det bästa som fanns, lol! :D

Idag ska jag ut med Jonna,Sara och Kajsa, och sen kanske Isabelle om jag får tag i henne :)
Vi ska förfesta hos mig i Tenhult och sen åka in till stan, så det ska bli kul som bara den! :D
Äntligen så kan alla gå ut samtidigt =)

Sen i helgen ska jag jobba på djurvården i skolan.. Ööh, orkar inte med dom jäkla grisarna och fjäderfäna, dom luktar illa och är jobbiga att mata. Men men, dom måste ha mat och vatten precis som alla andra.

Idag ska min killkompis och hans familj behöva säga farväl för alltid till sin bror/son, jag lider så jävla mycket med dom.
Jag vet inte ens hur jag hade orkat leva vidare om jag förlorade någon av mina systrar. Det är i sådana här situationer man förstår hur mycket dom egentligen betyder för en och inser att man ska ta tillvara på varje dag med sin familj och vänner.
Men man är så dum och tar allt förgivet.

Men nu ska jag gå.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0