Vila i frid,

För en stund sedan fick jag reda på att min lärare som jag hade i gymnasiet i djursjukvård,akvaristik och i djurparkskursen har somnat in.
I natt så orkade inte hennes hjärta mer och hon fick hjärtstillestånd och somnade in.

Usch det är så jävla hemskt!
Jag tänker först och främst på hennes familj och kollegor, samt elever.
Hon var en speciell kvinna men man kunde inte annat än att tycka om henne, för hon var faktiskt en jävel på att lära ut saker dessutom hade vi väldigt roligt på hennes lektioner. 
Jag skänker alla mina tankar till hennes 2 döttrar och till hennes man, kan inte ens tänka mig hur dåligt och jobbigt dom har det just nu.

Nej, nu ska jag baka och käka lite julkakor till minne av henne.
För som vi alla vet, så var alla sötsaker något som låg Maria varmt om hjärtat! :)

Vila I Frid Maria Sedström!


Kommentarer
Postat av: Naimi

ja stackars hennes familj framförallt =(



ah de kan ju se rätt fjoortis ut o ha i överläppen men får se, vill ha nåt nytt ju =p

2009-12-14 @ 18:16:09
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0