JAG FICK DET!

Jag fick jobbet jag sökte på IKEA! :D:D
Jag sökte deras extra/inringningstjäst och jag fick den, jag fick högsta betyg utav alla som var på intervjun! :D
Blev så glad att jag var tvungen att köpa 2 par skor och 1 par örhängen för att fira, haha ;)

Nu har jag fått in en fot där och om dom gillar mig och anställer mig helt och hållet så är det super! :D
Ikea är ju världstäckande, så jag kan ju flytta i princip vart jag vill sen  ^^
Jag ska jobba i köket alltså, ska börja i disken och arbeta mig utåt villsäga.
Hoppas ni är glada för min skull!

Dock finns ett problem..
Jag sökte ett jobb som servitris på Cypern och jag har fått ett mail idag om att dom är intresserade av mig.
Anställningen där kommer att vara från April - November och jag kommer jobba 7 dagar i veckan från 16-24.
Jag funderar på det alltså. Tänk att bo på Cypern liksom, 30-40 grader varmt under högsäsong! Är ju ledig på dagarna så jag hinnner ju sola och bada ^^
Kommer bo en lägenhet med dom andra servitriserna, dock kommer jag tjäna bajsdåligt!
Så ja, jag funderar på om jag ska åka på intervjun i stockholm eller inte? Den kommer vara på engelska :P

Oj, då!
Klockan är mycket, ska åka till kära VIP och jobba nu!
Det kommer vara bajsmycket att göra idag eftersom de är gratis jultallrik till alla chaffisar där blandannat, åkte förbi innan och det fanns knappt någon parkering ledig vare sig på bil eller lastbilsparkeringen. Plus att vi ska ha en buss i kväll!
GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT STRESSA! :D


Dagens låt: Ramones - Bird is the word <---------


/ emma!


Kommentarer
Postat av: Naimi

Nämen grattis emma! :D va kul!



o ja tycker du ska åka på den andra intervjun oxå, de skadar aldri ;)

2009-12-08 @ 20:15:21
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vad kul, grattis!

Jag tycker att du ska känna efter riktigt ordentligt. Om det är något jag lärt mig av att flytta till USA är att man ska följa sin magkänsla. Du kommer ångra dig om det känns rätt och inte gör det! Och tänk inte på att intervjun är på engelska, du ska bara veta hur dåliga alla tyskar och brasilianare är på engelska! ;)

GRATTIS :)

2009-12-08 @ 21:42:06
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0