I said burrrrrrr it's cold in here!

Hejhej! :)

Sitter här och lyssnar på musik, som vanligt, och snokar runt lite..
Har precis skickat in vilka tider som jag kan jobba på Ikea, typ en månad framöver. Så det hoppas jag att dom kommer att uppskatta! :)

Tidigare i helgen/veckan har jag gått på krogen i Tidaholm(haha), med Jonna, Peter och Roger. Haft film kväll med Peter, sovit över hos Syrran och Anna, handlat julklappar,shoppat kläder och vart på Ikea på introduktion och fått mina kläder och annan info om jobbet typ.
Sen handlat lite mat inför min middag som jag ska ha på juldagen och vart ute och gått med Kim typ.
Ja, så det är väl det jag har gjort sen senast jag skrev :)

Idag ska jag med Harry till veterinären. Han ska dra ut 4 tänder som han inte vill tappa, så han har dubbel uppsättning av sina Canine tänder och det är inte så kul för han direkt.
Jag kommer bli betydligt fattigare och han kommer bli betydligt tjurigare på mig, fast han kommer lukta gott i munnen iallafall ;)

Nej, nu ska jag gå och dricka lite thé för jag orkar fasen inte skriva, det är för kallt för de!

Dagens låt: Tom petty - Learning to fly <------


/ emma



Så liten han var där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0