Angel's wings

Hej hej.Hemskt mycket hej!
Sitter här i skolan en sväng och lyssnar på musik och kollar runt lite.

Ehm. .
I kväll har jag tränat Balder lite på fotbollsplanen, han kan göra rätt mycket för lite godis ^^ Sen så har vi vart ute med Naimi och Tess med och sen har vi gjort lite inbrott i skolans växthus,stölden blev tomater och paprika. Haha!

Annars idag har jag haft skola, typ klassråd och historia.Helt okej :)
Och sen så tog jag ledigt 2 timmar från djurvården för jag åkte in till staden med Naimi och fixade ett nytt legg, det kommer dock dröja 1 vecka innan det blir färdigt.Så förhoppningsvis funkar mitt pass denna helgen med,
Sen efter att jag hade vart och fixat det så drog jag och Naimi och käkade på en as mysig pizzeria som hette Pizzeria Cactus, det var trevlig personal,billigt och man fick mycket mat :D Så gå dit ;)
Sen när vi hade käkat drog vi till Glenn och så fixade vi till mina tatueringar, det var lika najs som vanligt ^^
Naimi visade mer grimaser än mig, haha! :D
Men nu är mina små fåglar äntligen färdiga, så nu blir det armen nästa! :D Ska göra half sleave än så länge iallafall, med massa old school då :)
Längtar! Är helt besatt av att göra nya nu. Haha!

Helgen då.
Fredagen var slapp, var ju sjuk. Men det var najs att vara hemma och mysa med familjen :)

Lördagen var inte lika slapp om man säger så! Det var inflyttningsfest hos Jonna och Rob. Jag och Kajsa drog dit vid 18 tiden ungefär i deras fina och nystädade lya, och så började alla dricka. Jag är fan mästare på att blanda Mojito, så jag lärde kajsa med! :D
Sen så kom Samme, Henke, Sandra Moberg, My (gräsklipparN-HAHAH Roberts kommentar), Mange,Phille, Alsed, och Jocke.
Först till en början vart det faktiskt rätt roligt! Fast jag ogillar vissa personer.
Jag ochJonna och Peffe står i hallen och snackar och så kommer Joakim till oss och säger "ehm, dom typ... bråkar där inne, robert och samme"
Så vi går innan i vardagsrummet, och Robert står och skriker att Samme ska ut från lägenheten.
Sen började dom slåss.
Sen så tog Robert Sammes mössa och då fick Henke sneryck så han hoppade på Rob och sen föll dom ner i backen rakt cd-spelaren så musiken tystnade (pinsam tystnad och massa stön). Och så hoppade Mange och Samme på och hjälpte till att döda Rob. Robert fick ut dom iallafall tillslut men sen hoppade dom in igenom fönstret igen och då vart det fight igen ! Jag förskte dra bort Mange, men han slog till mig, så jag fick ett litet sår i tinningen, buuuu! :D MEN SEN så kom JERRY! Och han bara tog Mange runt halsen med ett enda grepp och bara fick ut dom ur lägenheten, dom blev som hundvalpar. Så jävla gött vare! Men allt hade vart deras fel. Samme hade hånglat med gräsklipparN och robert hade skämtat och sagt att han gärna fick låna vårt sovrum. Då började samme kaxa. Jaja, sen såhade vi det astrevligt! Sjöng sången om bråk-Robert, Patt-Jonna,hunk-Jocke, Rump-Emma, krull-kajsa och möss-peffe! Så jävla kul! DÄR MISSADE DU NÅTT SARA! :O
Sen drog vi till Kalles och påvägen vare några äckelgubbar som stötte på mig och Jonna,uuh. Men sen satt vi där och drack cider som man vart röd i tungan av och ssen gick vi till jonna igen. Alla vart hungriga, så det vart halvvarma pommes med dipp.HAHAHA, vi satte hela plåten på bordet och alla satt och åt med grillspettspinnar ! :D
Sen tog Jonna sönder sin gitarr med! HAHHAHAHHAHAHHAHAH! :D
KOMMER AAAALDRIG GLÖMMA DET! :D ROLIGASTE PARTYMINNET EVER! :D
Sen så gick jag,kajsa och jocke hem och så var den kvällen slut ^^.
Tack Patt-Jonna och Bråk-Rob för en trevlig kväll hos er :D
Mycket skratt och musik!

Söndagen vart det matshopping till mig och en ny mobil :)

Men nu ska jag gå upp till mitt rum. PUSS!

Kommentarer
Postat av: PJ

HAHAHAHAHAHA, jag dör av skratt varje gång :D

2008-09-22 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0