They're taking the hobbits to Isengard!

Hello gott folk!
Sitter och lyssnar på musik och fryser som en dåre. Men ska göra thé snart - namnam! :)

Idag har jag tvättat ett par tvättar och vart på banken och fixat så att jag ska få mitt inackorderingsbidrag till mitt nya konto, istället för till det gamla.
Sen har jag vart ute och gått lite med Silla lite med och pratat och haft det trevligt.
Haha, alltid lika kul och snacka om sjuka saker med dig. För vi tycks råka ut för samma jävla sjuka saker jämt :D
Sen har jag kollat färdigt på första filmen med Sagan om ringen med. Man kan verkligen inte förse sig på sig på dom filmerna, dom är lika jäklans bra varje gång. Dom har ta mig tusan allt! :)
Kommer alltid älska dom filmerna, forever and ever!

I kväll ska jag bara chilla och kolla på tv, har jag tänkt mig. Är för frusen för att göra nått annat :P
Ännu en dag med uppskjutet pluggande. . Jag borde fan få en negerkuk i rumpan så jag kommer till skott snart! :D

Godbye gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0