Ssssalta katten

Hej!
Har precis försökt lära mig lite Irlänska, det gick ju sådär om man säger så. Så jäklans svårt! :D Låter verkligen helt påhittat och hur det stavas ska man ju inte ens tala om. Men men, nu bestämde jag mig för att ta en liten paus.
Så jag kollade Bilddagboken,Helgon och allas bloggar som jag läser.
Och då läste jag en sak i någons blogg, alla som kommer från Mullsjö vet vilkens jag menar och allt som var skrivet i två inlägg var riktat endast till mig.
Vissa saker jag kan förstå, men andra. Hmm? Det gör mig väldigt fundersam rent utsagt.
Jag ska ringa dig och prata med dig, men jag såg att du var i Ullared nu idag, så det är bättre att jag väntar med det, blir lite lättare att prata då. .
Men men, nog om detta.

Igår var jag med Silla. Vi köpte värsta feta choklandglassen,godis och läsk och kollade på P.S I love you.
Sara vart nog rätt kär i den filmen med, men inte lika mycket som jag. Men säg någon annan som är det liksom? :D Haha, det är bara jag som blir så känslosamt engagerad i filmer.

Sen idag har jag städat hela huset, jag har vart duktig förengångsskull! Sen har jag bara chillat och försökt gå in mina nya pumps, vill ju inte få dödens jävla skoskav på fredag, räcker med lite.
Men snart kommer Silla så ska vi ut på en liten längre promenix med hundarna. Ska bli skönt! Det är fint väder för omväxlingensskull.

Imorgon ska jag plugga, ska börja med zoonozer och se hur långt jag kommer.
Hejja mig säger jag bara!
Undra hur många olika ursäker jag kommer komma med den här gånger? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0