Drogad. .

Jaa. . För er som redan har kollat in min bilddagbok har säkert redan fattat att jag blev drogad på krogen i fredags. As läskigt var det, minns ingenting! Eller jag har typ 3 små 5 sekunders korta flashbacks, det är liksom allt jag minns av en hel kväll ute, sedan jag tog den där drinken vill säga.
Jag jobbade 18-22.15 i fredags och Rob och Jonna kom typ och hämtade mig direkt efter detta och så åkte vi direkt till Waffies. Jag hann ta 2 små öl i bilen och sen 1 shotbricka och sen öl på waffies innan vi gick till Centrum, där jag beställde en drink. Jag hann typ ta en klunk av drinken för sen kände jag en klapp på axeln och vände mig om och möttes av en väldigt glad Niklas. Jag stod typ vänd med huvudet mot honom i 10 sekunder MAX, för att jag sen vände mig om och drack av min drink igen. Jag svepde den rätt snabbt för vi skulle ner och dansa och sen tog det typ 30 minuter eller nått och så blev allt svart och jag var borta. Och bara så alla vet, ni som inte känner mig, jag blir inte full på det jag drack, innan alllt blev svart då. Det krävs mycket för att jag ska glömma bort en hel kväll.
Plus att jag inte var mig själv, har jag hört nu efteråt. Plus att jag spydde värre än en matförgiftad ko. Det var rätt förnedrande att inte ha nån verklighetsuppfattning alls, vara helt jävla slö och sen vara helt nerspydd.
Plus att jag har mått dåligt i 3 dagar nu efter detta. Har vart som en 3 dagar lång bakfylla.Usch.
Fast jag måste säga att jag är glad att det var mycket folk ute och att Emil ringde så jag och Rob gick och möte honom, så jag var med han hela kvällen så jag typ inte blev våldtagen eller nått. Fyfan. Det hade vart riktigt hemskt.
Alltså jag förstår mig inte på vissa människor, det är fan en sjuk värld vi lever i.
Och nu hedan efter ska jag bara köpa dricka på flaska. . Ska aldrig lämna det jag dricker ur sikte igen, ever!
Ni andra människor, gör inte det heller. Det krävs liksom mindre än 10 sekunder för att ni ska få nått i erat glas och sen blir hela eran helg förstörd, eller till och med liv? Jag hade en jäkla  tur som kom undan det där aset. 
Nog om detta. . . 

Har legat på mitt rum hela dagen på internatet idag och mått dåligt. Rebecha har tagit hand om Balder halva dagen, det var verkligen jätte snällt gjort och jag uppskattar det verkligen! :)
Sen har jag tränat lite med Balder i kväll med, sen när jag började må bättre då.
Påtal om Balder - den 16 oktober 16.45 ska han bli avballad förgott! :D Ska bli skönt att få det gjort, det kommer brännas i plånboken men annars så känns det super! Den kemiska har hjälpt lite, så får hoppas att detta gör det med! :)
Snälla be för det, det behövs alltid! :) ^^

Denna veckan kommer annars bestå av plugg och massa slapphet!
Inget festade i helgen - förförsta gången på 2½ månader. Det ska faktiskt nog bli rätt skönt. Detta har kännts i både plånbok och i kropp! Det sliter, fast det är så grymt kul! ;)

Pratade med HAN igår med, kunde inte låta bli. Saknade han så mycket.Men jag skulle inte ha gjort det. Allt vart bara värre. FAN OCKSÅ,rent ut sagt!
Kommer jag någonsin komma över han?
 
Aja, måste gå nu. Ska läsa om undelater och käka macka . .  Hejdå.



Jag är helt platt
Jag är så död
Jag saknar skratt
Jag är utan glöd

Lika stel som en pinne
Lika död som en sten
Lika ful som en finne
Lika kul som ett fiskben


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0