Boring - heeeell yeeeeeeeah!?

Hallå på er!
Sitter här och har grymt tråkigt. Finns verkligen ingenting att göra. Eller okej, plugga kan man ju alltid göra, men det är jag för trött för. Men annars,så finns det inget annat och göra. .Ska fan gå och lägga mig snart!
Men men . Dagen har varit slapp i skolan, har inte behövt att anstränga mig mycket direkt. Som tillexempel på mitt estetiska val- bild - så skulle jag måla en bild med temat höstlöv. Kände mig som 7 år igen, men det var faktiskt kul. Haha!

Imorgon ska jag till Mullsjö en vända, men bara för att åka och träna Balder då :)
Sen ska Sara följa med mig efter träningen till internatet. Ska bli jätte kul! Saknar henne. Vi har inte umgåtts så mycket de här senaste 2 månaderna typ. Men det ska det bli ändring på nu! :) <3

Hmm . . Alltså jag har så tråkigt att jag inte ens har nått kul och skriva om. Eller inget som är v'ärt att läsa direkt.
SÅåååå Hej då ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0