Baby Lou tattoo!

Hej på er alla smala!
Sitter här i Linns rum (hon bor i samma kollektiv som jag ) och lånar hennes dator lite och kollar runt. Vill hitta en bra bild på en Mexican Day of the death skull som jag ska ha i nacken, men hittar inte den sortens motiv jag vill ha.Brööööl!
Men men , om jag inte hittar nån får jag väl vänta tills den rätta dyker upp! Glenn har ju ändå massa planer för min arm, han har planer för min kommande sleaf. Den kommer nog bli riktigt najs! Bara massa old school på halva armen, minst! :D Mamma är väl rätt emot det, men men. . Som dom säger man lever bara en gång, bäst att passa på att göra det man vill göra då liksom. Maha ^^ Om jag blir ett spöke, undrar om jag kommer vara ett tattuerat sådant då? ^^

Dagen har bestått annars av 2 timmars historia, 1 timmes genetik och 1 timmes religon.
Inte dom roligaste ämnen direkt! :D
Men jag satte min kära och extremt kristna lärare på plats iallafall, han höll på att snacka om att satanister offrar barn och gamla. Särskilt under halloween helgen. Yeah, men dom räknas inte som riktigt satanister, dom "rikigta" satanisterna tar avstånd från dom osv osv. . Så det så!
Inte för att jag är satanist eller så, men vissa tankar dom har är faktiskt riktigt bra och intresserar mig, det är därför jag är lite påläst om det. Men iallafall. Jag sa lite riktig fakta iallafall! Och han säger att man inte ska dra alla över en kam! STJÄRTGUBBE! :D

Skulle till mullsjö idag egentligen. Men stannar i tenhult, ska träna ballen här istället :)
Men får se hur länge dock, kanske ska få se hur en klubb ser ut ^^

Men nu ska jag käka nån macka iallafall!

"Om man var ond som liten, blir  man god som stor." Brukar dom ju säga.
 Fan alltså :D. .  Well, I guess it's time to , LIVE EVIL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0