We don't celebrate sundays!

Hejsan tjena hallå!
Sitter och lyssnar på lite blandad musik, hittade hardcore superstar,social distortion,perkele,cockney rejects och misfits låtar på datorn. Riktigt länge sen man hörde dom, så det var riktigt kanoners att få höra sina gamla favoritlåtar :)

Japp, igår skulle jag åka och shoppa i stan. Behövde endel saker. Träffade Jonna på Bussen, hon skulle gått med Jossan men fick inte tag i henne pga att hennes mobil var cp, men nu är den fixad igen ^^
Men men, vi två gick och shoppade iallafall! Först hittade jag ett par Jeans och en skinnjacka, fastnade för båda direkt när jag såg dom. Det negativa var väl att jag har gått upp en jeansstorlek, men vad fan det kommer jag gå ner nu när jag har flyttat. Alla dessa jävla internat-trappor :D
Sen köpte jag biljett till kvällen, Backyard Babies och Takida spelar i kväll och sen kommer Burnt out punks med. Kommer bli så djävulskt kul! :D Ska fan stå längst fram och spana in flötiga och svartmålade Dregen förfullt, han är nam-nam ^^.
Sen ska jag och Jonna träffa James och några vänner till han i kväll med, var ett tag sen man träffade den rackaren eftersom han är i lumpen. Men han fick "maginfluensa " igår, så han fick åka hem. Duktigt gjort! ;)
Men men . .
Sen åkte jag och Jonna upp till A6 och på bussen satt världens finnigaste unge och checkade out me, jag kände mig verkligen snygg och speciell. Men både jag och Jonna hade lite kul åt saken ;)
Sen uppe på A6 så kollade vi nog fan alla jävla affärer och det var precis innan vi skulle åka hem vi hittade det vi verkligen behövde, toppar tills i kväll. Sen köpte vi lite små tjaffs med, typ smink och nya skinnväskor som luktade fisk.
-Lukta här Robert, visst luktar väskan fisk!
- Uuh, varför gör den det?
- Nej men det är väl typ skinnet.
- Vadå, är det fiskskinn?!
HAHAHHAHAHHAHAHAHHAH! Det var lite kul ^^ Men Robert är rätt kul när det gäller hans små komentarer han kan fälla i bland ;)

Mjaaaou. Måste duscha,plugga och typ städa lite snart, men orkar inte! Men gör det sen ;)

I natt klockan 00.01 skickade jag ett sms. Fick oväntade svar tillbaka. Mer än så skriver jag inte.

Dino och Balder är söta. Dino sover på den andra datastolen jämte mig och Balder ligger på golvet jämte mig.
Påtal om Balder, jag tror hans spruta har börjat verka! Är så jävla lycklig över detta! :D
Älskar verkligen denna hunden. Det var som en gammal vän sa till mig en gång ;
- Emma, du är inte normal. Du kommer aldrig få en kille, du älskar ju mer din hund mer än nån annan, eller du älskar alla djur mer än dig själv till och med.
Haha, det är nog rätt sant. Men seriöst vad vore jorden utan djur?
Dom förgyller nog allt! Och att dom inte kan tala, visst det kan vara lite jobbigt vid sjukdommar och så. Men deras små gester och kroppsuttryck säger så mycket mer!
Skulle aldrig klara av att typ vara allergiker och inte kunna mötas av en överlycklig hund innanför dörren, som nästan kryper ur skinnet för att den blir så glad. Det är så himla underbart! :D
Men visst, det är mycket jobb och slit med tex. hundar. Jag kan känna lite ibland att jag har fått ge upp jävligt mycket frihet av mitt liv när jag skaffade Balder, inte kunna åka ut och resa när jag vill eller bara ut och shoppa eller festa när jag vill. Visst det är lite jobbigt. Men när man tänker efter, hur jävla mycket har jag inte för det?
Jag har lärt mig jävligt mycket om själva hunden och hundspråk överhuvudtaget och jag har fått en jävla massa kärlek och ett obeskrivligt vännskapsband som inte kan jämnföras med någons vännskap jag har fått av någon annan människa innan. Man blir alltid, någon gång sviken av en människa, men nästan aldrig av en hund. Eller visst, jag har känt mig "sviken" av honom när han har betett sig som han har gjort. Men det är ju inget han kan rå för, det är ju i grund och botten uppfödaren och mitt fel. Sådeså.
Nu låter jag kanske som värsta tönten som inte har några kompisar förutom min hund, som det typ lät som i min födelsedagsannons i tidningen. Meeeen, det ligger jävligt mycket fakta i det jag skriver. Tro mig, ni som inte har hund, det är verkligen så.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha, din födelsedagsannons i tidningen fick ju dig att framstå som en mycket populär tjej! säg inget annat om den, den var perfekt.

haha :D

2008-08-22 @ 22:11:06
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0