Helghelghelg,

Ett tag sedan jag skrev.Dåligt av mig jag vet..
Men jag har haft fullt upp!
Har jag inte torkat snor eller bajs från en sjukunge så har jag jobbat eller vart på Lalandia. Typ..

Tomten måste tyckt att jag har vart snäll i år, för jag har fått ett roligt jobb med bra tider som passar Lucas & mig perfekt.

Idag har jag jobbat på och fixat som bara den med salladsbaren och när jag väl kom hem så passade jag på att städa, slänga in en tvätt och byta kattlådan medans mina grabbar sov.
Så NU tar jag helg!
Ska fira med julmarknad på wapnö och sen ta ett glas vin eller två ikväll för att kunna slappna av. Haft mycket nytt att tänka på liksom :)

Så alla människor som läser detta och bor i Halmstad, sväng förbi eurostop och köp en sallad från salladsbaren nu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0