wrecking ball,

För er som gillar The Boss så måste jag bara tipsa er om han senaste platta Wrecking Ball.

Jag var skeptisk till den och har väl känt att jag inte tror att han ska ha lyckats med den och har ddärför dröjt med att lyssna på den tills idag.
Men jag hade fel.
För den är bra!

Några låtar är mindre bra medans andra är riktigt bra!
Gillar verkligen Death to my hometown !
Gillar även This depression, wrecking ball, land of hope & dreams och We are alive.

Man märker ju tydligt vad hans låtar handlar om och även om jag inte är amerikan och har förlorat någon i krig och inte är så insatt i amerikanernas politik osv så tycker jag att hans budskap är bra och man kan känna hans frustration och ilska i vissa låtar.
DOCK är inte soundet det bästa måste jag medge, men men....

Tummen upp för plattan iallafall även om inte jag har hittat någon låt som kommer att bli en sån där typisk bruce-kult-låt som typ The river eller Streets of philadephia ;)

LÄNGTAR TILLS JAG STÅR I ULLEVI OCH SKA SE MIN IDOL SPELA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0