finally,

ÄNTLIGEN!
Så kan jag också säga att "Ååååh vad fint väder vi har!".
För nu kom det minsann efter ett par dagars frånvaro..

Planer för dagen är att följa med Johan att byta däck och under tiden han gör det ska vi andra fika och Harry ska få springa av sig lite, dessutom ska jag ge mig på att fixa hans päls.
Harrys päls måste få tid att "afro-klumpa-ihop-sig" innan det ens är någon idé att börja borsta ut den och få bort all död vinterpäls. Och nu har den blivit sådär tovig så nu är det dags!

Sen i eftermiddag är det tid för storstädning här hemma! Nackdelen med att solen lyser in i genom fönstrena gör ju att man ser minsta dammkorn i luften och allt ser genast så jävla lortigt ut här hemma.
Får lite smått panik, nästan lite kväljningar, hahaha!

(Mamma, om jag hade haft fönster på mitt rum där hemma så kanske jag hade städat bättre när jag bodde hemma. Man såg liksom inte skiten på samma sätt som man gör i ett rum med fönster i ;)
Haha, nedå, skämtosido. Kallas väl helt enkelt tonårslathet, men jag bad faktiskt om ursäkt i helgen till min mamma för att jag var så slarvig och dålig på att hjälpa till när jag bodde hemma.
Kan inte fatta att hon inte har fått mer spel på oss än vad hon har haft!? Vilken klippa du är!

Igår prövade jag att göra nått nytt till middag, eller nytt och nytt, men jag köpte det färdigt.
Köpte nån bulgurblandning på påse i frysdisken på maxi och så hade jag kyckling och en kall vitlöksyoghurtsås till det. Och den bulgurblandningen var fan skit smidig att laga OCH god!
Till och med Johan som inte ens gillar bulgur åt det, inte med entusiasm kanske, men han åt och tyckte den var god. Men den som gillade det allra mest var Lucas, ahah!?
Han ville ha 3 portioner med det!! Helt sinnes vad han åt. Så det kan jag rekomendera om ni vill laga något nyttigt och snabbt, tog max 20 minuter att få det på bordet och det bästa var ju att lucky älskade det.


Tredje portionen.
Måste dock varna er, att plocka upp alla miljoner små bulgur bitar var mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0