Dagen som följer,

Jahapp, då var det redan onsdag idag - snart har halva veckan gått!
Läntar till fredag, så jag kan få åka hem till Mullsjö och min familj, saknar dom!
Typ första gången jag verkligen längtar efter att få åka hem till Mullsjö,haha! :)

Jaja, idag började vi dagen med en promenad i det fina men kalla vädret innan frukost. Passade även på att släppa Harry i hagen och under tiden han sprang där inne så fick Lucas gunga :)

Just nu är det lunch på schemat för lillemans del, dock har han vägrat äta både wallenbergare och lax med potatismos, så det fick bli en smoothie som slank ner istället.

I eftermiddag ska vi till BVC för att mäta & väga och därefter ska vi hem till Annie & Selma för att fika och leka lite :)

Idag så har Lucas förövrigt ropat en massa efter "HEDDE", tror han menar katten eftersom han kollar efter honom när han skriker det.
Om det är så, så har han döpt Harry till Hadde och Helmer till Hedde, haha!

Nu ska jag diska av grabben efter en klibbig "lunch".
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0