Moving,

Igår fick vi nycklarna till nya lägenheten och idag har vi börjat flytta över saker lite smått innan det stora flyttlasset bär av på fredag.
Känns bra, men stressigt och TUNGT! Min rygg tar redan kål på mig vad fan..

Kommer uppdatera bättre efter vi har flyttat och lägga in lite bilder på hur det ser ut osv. Ja, när internetet har hoppat igång vill säga. Har ju telia, så det lär väl krångla som vanligt.

Var förövrigt hos doktorn idag för min yrsel, illamående och matthet. Hon klämde, kände och tog blodprov & pissprov men hittade inget att anmärka på förutom dåliga blodvärden som antagligen hör ihop med mitt låga blodtryck som jag alltid har haft.
Så hon gav mig rådet att röra på mig och motionera varje dag så lär det råda bot på det. Jag frågade hur mycket jag måste gå egentligen med tanke på att jag rastar Harry minst 2-3 ggr (han får ut och pissa minst 4ggr per dag) om dagen. Då sa hon att jag får gå fortare för att det ska ha någon inverkan. Ska tilläggas att jag går snabbt villket jag sa också, men då sa hon bara "Jaha, du är en sån där snabbmänniska du". Bra doktor! ;)

Nu ska jag sooovaaaa....

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

huuua vad jag hatar att flytta, finns det något värre än allt jävla packande och sen städningen? Usch!

Jag ses gärna någon dag, pratar gärna av mig med alla som finns så man får höra olika synvinklar på allt. Denna veckan jobbar jag livet ur mig men nästa har jag lite mer lediga dagar. Viggo fick en big-ass pool idag så blir det fint väder får ni gärna komma hit o plaska eller så drar vi till stranden tycker jag! :D

Puss!

Svar: Ja, ffy fan vad jobbigt det är! Vill spy på allt som har med flytt att göra!
Men då får vi se om vi kan klämma in någon date nästa vecka då, får hoppas på fint väder så dom små badgalna grabbarna får plaska lite då! :) Puss
emma.

2012-06-28 @ 12:34:11
URL: http://glitterfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0