Zombie boy,

Ni som inte har sett denna videon - KOLLA IN!


Alltså det är ju helt sjukt!

Visst att jag gillar tatuerade killar, men det här... Det är lite för bananas för mig!
Grejen är ju den att han ser ju hur bra som helst ut. En riktigt snygg kille helt enkelt!
Och så har han förstört sitt ansikte så. Och ja, jag tycker han har förstört sitt ansikte.
Tatueringar i allt ära, men när det kommer till ansiktet är jag skeptisk..  Kalla det dubbelmoral om ni vill, medtanke på hur min kropp ser ut. Men jag har inte i ansiktet iaf.
Och sen tänker jag lite som såhär, varför ägna massa pengar och tid på att se ut som ett skelett när man ändå kommer sluta upp som ett i all evighet?
Jaja, han är snygg men har överdrivit en aning anser jag. Dock passar han som modell med sitt utseende, det kan jag inte sticka under stolen med. Och han har väl uppnått det han ville med detta, att bli känd.

Jag vill ha den där täckkrämen - fatta vilket under den skulle göra mot min trötta hud! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0