satana,

Satana vad ont jag har i min jävla rygg idag!Har haft ganska ont sen i torsdags då jag var hos sjukgymnasten, men idag. Ja idag gör det jävligt ont! Alltså det maler heeeela tiden, spelar ingenroll om jag sitter eller står. För ont gör det hela tiden ändå.
Tänkte ta två alvedon och se om det hjälper, ska ju faktiskt till Öppna förskolan idag och se om plutte uppskattar det. Och då orkar jag inte sitta och ha ont hela tiden.
Men men... That's life. Snacka om att jag åldras i förtid typ. Låter som min mamma med sitt ryggont, och hon är ändå 23 år äldre än mig ^^
Men ni ska veta att jag är ingen hypokondriker, för säger jag att jag har ont, så har jag ont. Så det så.

NU har Lucas sett att jag pillar med datorn och då är det lika bra att sluta skriva, för annars blir jag aldrig klar eftersom han ska va och pilla sönder alla tangenterna. Eller han försöker iallafall.
Tänkte skriva om vår trevliga lördag som bjöd på middag med fina vänner och massa prat & skratt, och om vår mysiga söndag som spenderades i badhuset.
Aja, får skriva om det en annan dag helt enkelt! För nu blir det jobbigt att hålla Lucas med ena handen och skriva med den andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0