mööööeeehe,

Just nu är jag riktigt nära på att knäcka Lucas babypiano som han fick i julklapp av sin moster Erica.
Han kommer åt kossan som brölar och spelar en jobbig låt - HELA TIDEN!
TACK FÖR DEN ERICA! (Lucas älskar det dock, man får inte röra det utan att är där på 10 röda).

Idag har Lucas vart världens jobbigaste och mammigaste unge. Jag har liksom inte ens fått gå på toa utan att han har blivit helt förstörd..Så mitt huvud är lite mosigt av allt tjut just nu.
Dock var han snäll när vi gick ut på stan för att träffa åsa, hon skulle vakta honom medan jag var hos sjukgymnasten och tränade. Men innan jag gick dit tog vi en snabb fika på roberts, vilket Lucas tyckte var mycket kul och mysigt! :) Sen när jag var och tränade, så hade dom promenixat och vart i djuraffären och kollat på fiskarna, och Lucas hade vart snäll hela tiden så åsa trodde inte att han hade vart jobbig idag :P

Förövrigt rensade jag min garderob idag - vilket veeeerkligen behövdes! Såg ut som ett bombnedslag där inne rent ut sagt. Och dom kläderna jag inte ville ha längre, gick jag och skänkte till en såndäringa rödakorset klädinsamlare. Duktigt emma!
Satte Johan i precis samma arbete just nu, hans sida av garderoben såg nästan värre ut än min. Så nu hoppas vi på att det blir lika fint som på min sida ;)

Nu i eftermiddag har jag inte gjort mer än att lagat mat och kvällspromerat med Harry.
Gjorde en thaigryta med risnudlar till. Gott var det allt, men starkt!
Btw, så tycker jag att om man ska göra thaimat så ska man använda färska eller iallafall frysta grönsaker. Såna där sladdriga grönsaker på burk är fan ingen hitt. Eller bambuskott och vattenkastanjer funkar helt ok, men annars smakar sådana grönsaker inte ett piss. Dessutom är dom färglösa, har inget tuggmotstånd och gör hela rätten så mycket sämre helt enkelt. Eller vad säger ni alla mästerkockar där ute?

Nu - nu blir det kvällsmys med familjen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0