Happy mama,

Igår när Johan kom hem från jobbet så skulle lilla familjen gå och fika ihop, något vi brukar göra på fredagar eftersom Johan slutar tidigt då. Dessutom tycker vi alla att det är mysigt:) Det var typ fullt på alla kafér, så Johan bestämde sig för att gå och klippa sig istället (vilket verkligen var på tiden).
Och han fick typ en klipptid direkt, och sen stod jag där, mitt på stora torg med en sovande Lucky i vagnen.
Hade ingenaning om vad jag skulle göra då...

Gick iallafall in på Tinzimara först eftersom dom hade rea på det mesta i butiken. Dock fick jag som vanligt beslutsångest, så det slutade med att jag gick därifrån utan någonting.
Gick vidare till Gina och hittade flera saker, och bara reagrejer var det med!

Hittade en tröja,en topp,en tunika, ett nattlinne, samt två par örhängen, ett halsband och ett armband för endast 240 kronor! Fan vad lycklig jag kände mig efter det köpet! Hade verkligen inte planerat att shoppa något och så hittade jag allt det! Bestämde mig för att gå vidare till h&m, men hittade inget där.. Och sen efter det gick jag vidare till triumf och hittade 4 par trosor av triumf för bara 102 spänn! Ett par trosor skulle kostat 89:- egentligen men det var rea på reapriset så jag fick dom för ynka 26 kr st!
Fatta vad glad jag var efter att ha gjort så många bra klipp på en och samma dag :) Mötte upp min nyklippta och otroligt snygga man när jag var färdigshoppad och han var nöjd över att jag hade shoppat så billigt ;)

Nu blir det lite lördagsmys här hemma med film & golle!


Nyshoppad mama med sin bebbe :)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

mäh! Fan vad billigt! Jag vågar mig knappt ut på stan, skulle verkligen behöva shoppa loss rejält men då finns det inte riktigt något stopp i mig. Haha!



Puss!

2012-01-21 @ 19:54:14
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0