cash flow,

Har precis beställt nya linser, det var på tiden.
Tycker lenson är den bästa sidan att beställa ifrån, även om det svider lite i plånboken varje gång man ska beställa därifrån.

Idag har jag planerat att gå och mata ankorna med Lucas & Harry när dom har vaknat från sin fmlur efter det ska jag laga fläsk med löksås & potatis till middag. Hoppas på bättre tur i köket idag!
För igår slutatade allt jag lagade i katastrof... Mina muffins blev missbildade och inte så värst goda heller och så brände jag ostsåsen till min gratäng. Så nä, igår gick det inget vidare men hoppas som sagt på bättre tur idag!

Ska nog passa på att dammsuga lite nu, då Lucas inte uppskattar det när han är vaken.
Städade ju ut julen igår, så nu hänger nya gardiner på plats och alla julblommor har bytts ut mot nya fräscha växter som inhandlades på blomsterlandet igår. Köpte dessutom en ny lampa att ha i vardagsrummet, var trött på den fula rislampan vi hade i hörnet ;) Måste dock köpa en ny att ha i taket, men hittar ju ingen som passsaaaar...

Jaja, dammsuga var det ja!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0