Bathtime in clerkenwell,



Igår var lilla familjen på Sannarpsbadet förförsta gången sen vi flytta hit.
Vi fick nämligen inträde till 5 gånger sammanlagt för hela familjen där i julklapp av Johans syrra.
Helt perfekt julklapp som passade alla i familjen! :)
Så vi bestämde oss för att åka dit igår för att trötta ut lilleman.

Först tyckte han nog att det var lite läskigt med alla skrikande & plaskande stora barn som sprang runt honom.
Och sen tyckte han nog det var lite kallt i bassängen med de futtiga 28 graderna. Men sen efter en stund så släppte allt och han plaskade och kröp på i vattnet som bara den.
När han sen började bli lite kall, så gick vi och värmde oss i bubbelpoolen en stund innan vi fikade lite.
Sen gick jag i med Lucky en sväng i barnpoolen igen innan vi skulle åka hem. Andra gången i bassängen var han mycket modigare och sket i mig totalt och skulle krypa ut till den djupare delen helt själv. Haha, gick ju sådär med mig i hasorna och tillslut fick han sig en liten kallsup också.
Men kul hade vi allihop iallafall och en väldigt mysig familjestund tillsammans :)
Förutom kallsupen då och att Lucas sket i sina badbyxor utan att vi märkte det och att Johan fick det på sig när han skulle ta av badbyxorna på honom i duschen (hahhahahaha fan vad jag mös inombords när han berättade det, elak är jag ;) )
Lucas var helt slut efter 2 timmar i badhuset och somnade efter ca 1 minut i bilen påväg hem. Han vaknade inte ens när jag tog av honom ytterkläderna! Sen på kvällen så somnade han runt 19 tiden, som en klubbad säl, gick inte att få liv i honom. Trodde nästan att han hade somnat för kvällen, men tji fick jag då han vaknade någon timme senare pigg som en lärka.

Men nästa söndag kör vi på det igen! Klockan 11 kommer vi att stå redo vid portarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0