schwim,

Puh vad trött jag är!
Kom hem från badhuset för en liten stund sedan, har vart där och badat med mina grabbar i eftermiddag :)
Hur mysigt som helst var det idag eftersom dom hade släckt ner hela anläggningen och sen höjt tempen i alla poolerna.

Vi bestämde oss för att åka dit idag eftersom vi har missat så många söndagar på rad nu pga sjukdom osv, så vi skippade öppna förskolan eftersom det ändå inte var några jag kände som skulle dit.
Så innan Johan kom hem från jobbet tog jag en sväng på stan med Lucas i bärryggsäcken, orkade inte ta vagnen eftersom det är så jobbigt att köra den i allt modd, dessutom är det jobbigt att shoppa med barnvagn. Men han var nöjd över att få sitta i ryggan och blicka ut över mina axlar. Shoppade hemlis till johan och eftersom jag inte hittade något först, så slutade det med att jag gick på stan i ca 1½ timme! Fy fan vad mina axlar värkte när jag kom hem. Väl hemma så kirrade jag korvstroganoff till middag, smidigt, gott och alla i familjen kan ju äta det numera. När johan kom hem från jobbet åt vi allihop och sen åkte vi som sagt till sannarpsbadet.
Mycket uppskattat av lilleman! Man märkte att han hade saknat att bada, för han skrattade i stort sett hela tiden och plaskade med händerna som bara den! Nu sover han iallafall som en klubbad säl, han har bara fmvilat idag så han kanske sover för natten - hoppas! :)

Nu ska jag mysa med min sambo och våra små håriga vänner (haha, det lät lite fel) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0