kattajäkel,

Gissa vad söta lilla Helmer har gjort?!
Jo han välte ner båda mina krukor med nyvattnade fredsliljor, rakt ner i soffan när jag satt och skypa med familjen. Så det är 70 liter vatten och 50 kg jord i min soffa nu, och soffan måste torka innan jag kan dammsuga upp jorden annars blir det bara lervälling av allt ihop.

Men jag är inte så bitter på katten egentligen, för vi alla gör misstag. Speciellt barn.
Men jag ska väl inte sticka under stolen med att hornen och svansen höll på att växa ut precis när han gjorde det. Haha :)
Tur att man är stresstålig, skypade som sagt med familjen samtidigt som katten välte ner allt, Lucas stod samtidigt på golvet och skrek för han blev rädd när allt trillade ner i soffan och i samma sekund ringde min farmor & hennes man på dörren, så allt hände verkligen i samma sekund! Meeen, med en lugn mami så löser sig allt, hahaa ;)

Som sagt så kom min Farmor & Goa förbi, dom hade med sig fina tulpaner och en häftig klocka till mig - man tackar!:) Dessutom var dom otroligt brunt fräscha och snygga efter 3 veckor i Thailand. Kände mig som det vitaste liket i jämnförelse med dom, särskilt med tanke på att jag inte ens hade hunnit få på mig lite smink, hah!
Vi fikade iallafall och så fick Lucas gosa med sin gamlafarmor en sväng, mysigt!

Dagens planer är annars lugna, blir bara till att vara hemma med undantag för promenixer med Harry då..


Grabbarna bus just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0