Effektiv lördag,

Idag kör vi på en effektiv lördag här hemma.
Vi har vart på Ö&B och köpt en kattpedistal till Helmer samt lite annat smått och gott till hemmet.
Efter det åkte vi för bi Emmaus för att leta efter en gammal byrå, dock hittade vi ingen.
Här hemma har vi kört på grovstäd, Johan tog hand om badrummet medan jag tog hand om köket.
Vi städade det som man oftast skiter i vanligtvis eftersom det är så jävla tråkigt och jobbigt! Men nu skiner dusch, ugn och allt annat här hemma och man känner verkligen hur rent det är här hemma!
Underbart! (Sedan jag flyttade hemifrån har pedanten i mig vaknat, mår verkligen dåligt när det är stökigt omkring mig i mitt hem och kan inte slappna av förns det ser ok ut. Känner hur jag börjar bli mer och mer som en blandning av min mamma & pappa).

Vi har nu precis ätit lunch och fikat lite, unnade mig även en öl till maten efter allt detta skrubbande :)
Nu blir det en promenix med Harry och efter det ska vi tvätta på som aldrig förr!
En riktig städlördag här hemma med andra ord!
Ser fram emot ikväll när jag kan lägga mig framför tv:n och pusta ut och ändå känna mig duktig. Det kommer nog vara det bästa, älskar att känna att man har gjort lite nytta med dagen som har gått :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

pfft, och när börjar du gilla lil wayne om man får fråga? ;)

2012-02-11 @ 22:47:53
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Hej! Det är bara 2 dagar kvar på tävlingen hos mig där du kan vinna ett presentkort hos Hejbaby.se. Dom har tuffa kläder för tuffa barn 0-6 år :) Gratis kläder är ju aldrig fel, så klart du ska vara med och tävla!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Har fler tävlingar i bloggen också som kan passa, titta in här i tävlingskategorin:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

2012-02-12 @ 18:35:38
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0